Serdecznie witamy Państwa w naszej CHACIE IZERSKIEJ i życzymy miłego pobytu.
Będziemy wdzięczni za przestrzeganie zasad zawartych w niniejszym regulaminie, który ma służyć zapewnieniu spokoju, wypoczynku i bezpieczeństwu naszych gości.
1. Obiekt CHATA IZERSKA prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych, gastronomicznych oraz turystycznych.
2. Każdy KLIENT korzystający z usług naszego obiektu jest zobowiązany przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się, w sytuacjach wyjątkowych, do próśb właścicieli i pracowników obiektu.
3. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez KLIENTÓW zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
4. Wysokość opłat za pobyt w obiekcie oraz rodzaj świadczonych usług (w tym wyżywienie) określa CENNIK USŁUG CHATY IZERSKIEJ, znajdujący się na stronce www.chataizerska.pl.
5. Opłatę za pobyt oraz opłatę miejscową należy zapłacić gotówką lub kartą w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym w mejlu terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godz. 11.00.
6. KLIENCI obiektu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości KLIENT ma obowiązek okazania dokumentu tożsamości.
7. Doba hotelowa w obiekcie trwa od godz. 15.00 w dniu przyjazdu do godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
8. Wynajmując pokój KLIENT określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty minimum na 1 dobę. Przedłużenie pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia KLIENT powinien zgłosić pracownikowi do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy, ani za znajdujące się w nich mienie KLIENTA.
10. Do obiektu można przyjechać z psem lub innym zwierzęciem domowym. Jednak KLIENT przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę domowe obowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym KLIENTOM bądź właścicielom i pracownikom obiektu. W szczególności zwierzę powinno być prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Zwierzę nie może może samo przebywać w pokoju, nie może samo biegać po obiekcie i w jego otoczeniu. Zwierzę powinno mieć własne posłanie. Pełną odpowiedzialność za szody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono w obiekcie.
11. Za pobyt psa lub innego zwierzęcia w obiekcie pobierana jest opłata w wysokości określonej w CENNIKU USŁUG CHATY IZERSKIEJ. Opłata za pobyt zwierzęcia nie obejmuje jego wyżywienia. Pobyt innych zwierząt niż psy należy uzgodnić z właścicielem lub pracownikiem obiektu.
12. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju lub innych pomieszczeniach obiektu mienie KLIENTA.
13. W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godz. 23.00- 7.00.
14. KLIENT może organizować uroczystości okazjonalne w wynajmowanym pokoju lub w sali kominkowej tylko po uprzednim uzyskaniu zgody właściciela obiektu i w granicach czasowych określonych tą zgodą. KLIENT może spożywać własny alkohol tylko w pokoju. Obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia własnego alkoholu do sali kominkowej, dyskotekowej i na tarasy. Chata poleca piwka polskie i czeskie, które można zakupić w naszym barze (ok. 30 gatunków) oraz wina półłodkie i wytrawne oraz wino grzane.
15. KLIENT ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, kluczy obiektu, powstałe z jego winy lub winy osób go odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju, po wcześniejszej konsultacji z KLIENTAMI, zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
16. Od chwili otrzymania klucza do pokoju, pokój pozostaje do wyłącznego korzystania przez KLIENTA.
17. W związku z koniecznością przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach zakazuje się używania grzałek, kuchenek mikrofalowych, czajników bezprzewodowych, grzejników elektrycznych, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV, golarek, suszarek do włosów oraz urządzeń komputerowych.
18. W celu wynajęcia pokoju należy wcześniej dokonać mejlem rezerwacji terminu i pokoju. Adres mejlowy: biuro@chataizerska.pl. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wys. 40% ogólnej kwoty zamówienia, płatnej na konto właściciela PKO BP O/JELENIA GÓRA NR 18 1020 2124 0000 8402 0083 7310 z dopiskiem pobyt w Chacie Izerskiej w dn. ....
19. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
20. Zadatek indywidualnego klienta przepada w całości w przypadku odwołania przez KLIENTA rezerwacji pobytowej. Jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu, po dokonaniu wpłaty zadatku, nie dokonujemy zwrotów.
21. Przy organizacji większych imprez wymagane jest uprzednie zawarcie umowy, określającej szczegóły zamówionej usługi.
22. W obiekcie zabronione jest:
23. Opiekunowie grup są zobowiązani do zapoznania swoich podopiecznych z regulaminem oraz zasadami korzystania z obiektu. Grupy zorganizowane muszą mieć co najmniej 1 opiekuna na 15 uczestników, odpowiedzialnego za swoich podopiecznych przez cały czas przebywania na terenie obiektu.
24. CHATA IZERSKA odmówi zakwaterowania osobom:
25. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu, bez zwrotu kosztów.
26. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane zostaną przez 14 dni, a następnie zniszczone.
27. Świadczymy usługi zgodnie z ustawą o usługach turystycznych oraz na podstawie aktów wykonawczych do ww. ustawy i w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących jakości usług, prosimy KLIENTÓW o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych (z powodu siły wyższej np. przerwy w dostawie prądu, gazu czy wody).
28. Regulamin obiektu zostaje wywieszony w obiekcie w celu zapoznania się przez KLIENTA przy zameldowaniu , na tablicy informacyjnej oraz w pokojach.
29. Niniejszy regulamin został zatwierdzony przez właścicieli i pracowników obiektu i obowiązuje od dnia 01 stycznia 2022 roku
Dziękujemy za przestrzeganie wyżej wymienionych zaleceń. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowoleni z pobytu w naszym pensjonacie.
Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy do ponownego odwiedzenia CHATY IZERSKIEJ.